Com el branding ens pot ajudar a augmentar el sentit de pertinença dels nostres alumnes.
Com podem identificar que l'experiència del client concorda amb els serveis que hem promès.
De quina manera la fidelització impacta en la atracció de nous clients.
Què podem fer per allargar l'estància dels nostres clientes.
Acadèmies d'idiomes i de reforç
Responsables de màrqueting i comunicació
Fidelitzar els nostres clients.
Atorgar als alumnes una experiència singular a les nostres acadèmies.
Crear un sentiment de pertinença.
Atraure nous alumnes.
Allargar l'estància dels nostres alumnes a les nostres acadèmies.
Com el Branding ens pot ajudar a augmentar els sentit de pertinença dels nostres alumnes.
Com identificar que l'experiència dels nostres alumnes coincideixen amb el què hem promès.
De quina manera la fidelització impacta a l'atracció de nous alumnes.
Què podem fer per allarga l'estància dels nostres alumnes.
All Rights Reserved © GEIC | Gremi d'Escoles d'Idiomes de Catalunya
Diseny i programació web per Projectes a Internet